maanantai 21. lokakuuta 2013

Lucky Cat tunika, pipoja ja muutakin.

 
 
Tässä on kummitytölle valmistunut synttärilahjatunika. Seurakseen se sai yhteensopivan pipon. Kaava on Ottobresta 1/2013 Lucky Cat tunika. Punainen trikoo on Eurokankaasta.
 
 
 
Vuosi sitten minulla oli jonkinlainen pipoviiraus ja tässä sen tulokset (kuva on pyörinyt koneella siis aika kauan...) Näitä olen sitten antanut lahjaksi sinne sun tänne ja vieläkin on muutama jäljellä. Ihania raikkaita kuoseja, osa Eurokankaasta, kaikista en muista mistä on tilattu. Kaava on oma.
 

 
 
Kypärämyssyistä tuli puute, joten sellainen valmistui bamukankaan jämäpaloista. Kaavan olen kehitellyt itse, joskin mallia olen mittaillut jostakin ostetusta myssystä.

 
 
Tässä isoveljen yöpuku. Ihan peruskampe, kaavat jostan Ottobresta.
 

 
 
Tämä postaus on sellainen koneella pitkään pyörineiden kuvien keräilyerä. On tullut turhan hitaalla tahdilla laiteltua kuvia tänne asti, onneksi työt on tullut kuitenkin kuvattua! Toisaalta välillä mietin, mitä kaikkea tänne kannattaa laittaa. Mutta samalla tämä toimii minun käsityöpäiväkirjanani, josta löydän käytetyt kaavat jne, joten laittelen tänne myöskin niitä töitä, jotka eivät ole kovin mielenkiintoisia =).
 
 
Terveisin
                  Virve
 
 
 

1 kommentti:

  1. Kaikkien koneelle tuntuu jäävän jostain syystä noita postaamattomia tekeleitä (: hyvännäköinen tuo kypärämyssy (:

    VastaaPoista